Homeخدمات تولید محتوا
پادشاهی بی همتا در دنیای امروز !!!
یک تیر و چند نشان !!! بهترین مثال برای کیمیای امروزه تکنولوژی است فعالیتی که منجر به دیده شدن ، جذب مخاطب ، رشد انفجاری ارزش و اعتبار می شود بله آن کیمیا محتوا است . هر کس امروزه محتوا را نادیده بگیرد مثل این است که کسب و کار خودش را نادیده بگیرد ما هر چیزی را که می بینیم می شنویم می خوانیم نوعی محتواست پس با عدم تولید محتوای خوب و مفید ، قدرت و عظمتی ناب را از دست خواهیم داد حال شما چقدر برای تولید این کیمیای بی نظیر آماده اید؟!!
بی نهایت اطلاعات از یک دنیای بی نهایت !!!
ما در عصری به نام عصر اطلاعات زیست می کنیم پس برای هر اقدامی بهتر است قبل از آن اطلاعات جامع و کافی درباره آن موضوع داشته باشیم تولید محتوا نیز دارای ابعاد متفاوتی است که هر چه بیشتر درباره چرایی آن بدانیم بهتر می توانیم درباره چگونگی آن تصمیم بگیریم پس بریم تا با بعضی از مزایای محتوا آشنا شویم …..
تنوعی در برگیرنده برای شما در دنیای بی نهایت !!!
محتوای متنی یکی از پرکاربردترین و مهم ترین انواع محتوا در دنیای تولید محتواست که می توان در فرمت های مختلف آن را تولید کرد اما بیشترین کاربرد محتوای متنی در وبسایت ها بوده اما در موارد دیگر نیز می توان در صورت به کارگیری صحیح تاثیرگذاری عالی داشته باشد
نوع اول و رایج محتوای متنی در مقالات وبسایت ها و وبلاگ ها می باشد که باید بر اساس یه سری اصول و قواعد تولید شود تا بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد این قواعد عبارت است از محتوای متناسب با نیاز مخاطب ، جامع و کامل ، عدم کپی و صرفا ترجمه شده وبسایت های خارجی ، بهینه شده برای موتورهای جست و جو ، استفاده از تصویر و دیگر عناصر بصری و کلی موارد دیگر که باید رعایت شود .
در عصر تبلیغات امروزی محتوا تاثیرگذار و جذاب می تواند منجر به تبدیل مخاطب به مشتری شود پس نباید تاثیر آن را دست کم گرفت و به سادگی از کنار آن عبور کرد در این نوع محتوا می توان اهداف متنوعی داشت اما مهم ترین اهداف شناسایی بهتر خدمات و محصول خود به مشتری برای ترغیب هر چه بیشتر و بهتر تا از محصولات شما استفاده کند .
با ظهور تکنولوژی های جدید تغییری تامل برانگیز در بیشتر ابعاد زندگی اتفاق افتاد که یکی از آن ظهور کتاب های الکترونیکی در کنار کتاب های فیزیکی بود این اتفاق به دلایل مختلفی از جمله سهولت دسترسی و استفاده ، صرفه جویی در منابع ، قیمت مناسب و… می باشد بنابراین همین دلایل یک فرصت بزرگ را فراهم کرده که از آن می توان برای فروش مستقیم ، بازاریابی خدمات و….. استفاده کرد
با ظهور شبکه های اجتماعی ، نیاز به تولید محتوا نیز احساس شد اما از آنجا که هر یک از شبکه های اجتماعی استراتژی های محتوایی متفاوتی دارند و در برگیرنده محتواهای مخصوصی است باید ابتدا شبکه اجتماعی مدنظر مشخص شود سپس متناسب با آن محتوای متنی به اندازه کافی و مورد نیاز تولید کرد تا اثر بخشی خوبی داشته باشد
محتوای ویدیویی جذاب و مخاطب دوست ، همان چیزی است که برای بیشتر مخاطبان لذت بخش است و تمرکز بیشتر رسانه ها در حال حاضر با توجه به حوصله مخاطب بر آن قرار دارد بنابراین می تواند در موارد مختلف اثر بخشی به مراتب بیشتری نسبت به دیگر انواع محتوا داشته باشد اما نکته مهم در این میان باز هم بر می گردد به کسب و کار شما که کدام محتوا می تواند تاثیرگذاری بهتری باشد.
آموزش های حرفه ای و جامع همواره مورد اقبال مخاطبان بوده حال اگر همراه ویدیو باشد تاثیرگذاری چندین برابری در جذب مخاطب داشته باشد که این امر می تواند توسط شخص در استودیو ، پاورپوینت و فضای باز ، ضبط و به انتشار گذاشته شود .
امروزه فروشگاه های آنلاین همواره سعی می کنند که تمام شرایط را برای از بین بردن خلا های موجود فضای آنلاین در مقایسه با خرید حضوری را امتحان کنند که یکی از بهترین آنها ویدیو گرفتن اصولی و حرفه ای و خلاقانه از محصولات است که می تواند مخاطب را برای خرید بیشتر ترغیب کند .
با ظهور نرم افزارهای گرافیکی سطح بالا و کارهای متنوعی که می توان با آن انجام داد کارهای جدید نیز ظهور کرد یکی از آنها موشن گرافیک است ویدیو های کوتاه و موثر برای انتقال یک مفهوم و معنا برای تاثیرگذاری بر مخاطب که می تواند در حوزه های مختلف به کار برود .
حیطه های ویدیویی متفاوت و گسترده بوده و اگر بخواهیم موارد دیگری برای آن گفت مانند لایو استریم ها ، ویدیو های مصاحبه ای ، وبینار ها و…. که می توان هر کدام اگر در قالب صحیح استفاده شود تاثیر گذاری خوبی بر مخاطب داشته باشد .
در تولید محتوا بهترینی وجود ندارد و تاثیر گذاری هر کدام به مکان بکارگیری آنها بر می گردد محتوای صوتی یکی دیگر از محتوای موثری است که اگر وقت خواندن یا تماشای ویدیو را ندارید می توانید از آن در حین انجام کارهایتان استفاده کنید البته باید بدانیم که در چه محتواهایی از آن استفاده کنیم تا تاثیرگذاری عالی داشته باشد .
تداعی گریک فضای رادیویی ، تک بخشی و یا شاید سریالی با توانایی انتشار در فضاهای مختلف ، بله مظورم پادکست است نوعی از محتوایی صوتی است که می تواند در موضوعات مختلف با تعداد قسمت های مختلف تولید شود و و نیاز مخاطب را به خوبی تامین کند اگر درست و اصولی با محتوای خوب اجرا شود این فضا نیز می تواند خیلی موثر باشد
وقت ندارم کتاب بخونم ؟ جابجایی کتاب فیزیکی سخته ؟ قیمت کتاب ها خیلی گران شده ؟ و… شاید بهانه های ما برای نخواندن کتاب باشد اما این بهانه ها جوابی به نام کتاب صوتی دارد و تا جایی که امکان دارد نیز توانسته به این سوالات جوابی مناسب بدهد همین فرصت مناسبی را برای ما فراهم کرده که می توان به خوبی از آن بهره برداری کرد .
ارزش گذاری به وقت مخاطب باعث ارزش برند شما خواهد شد اگر ما به جای مطالعه متنی بتوانیم یک فایل صوتی از همان مقاله را به مخاطب ارائه بدهیم تجربه کاربری فوق العاده ای برای مخاطب خواهد داشت چون می تواند در زمان کوتاهی مخاطب را به خواسته هایش برساند پس باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرد .
محتوایی جذاب ، تاثیرگذار ، دوست داشتنی با توانایی تبدیل موثر مخاطب به مشتری ، با گستردگی حیطه استفاده ، بله منظورم محتوای گرافیکی است حلقه مهم و موثر در فضای امروزی تکنولوژی است که می تواند به خوبی از آن استفاده شود و تاثیر درجه یک را بر کسب و کارتان بگذارد
برخی از شبکه های اجتماعی بیشتر مبتنی بر تصویر است که مهم ترین آنها می توان به اینستاگرام اشاره کرد که بازار گسترده ای در کسب و کار امروزه در ایران دارد و تولید محتوای گرافیکی حرفه ای می تواند تمایز عالی با رقبایتان ایجاد کند، پس نباید به راحتی از آن گذشت .
اگر کلی اطلاعات حرفه ای در هر حوزه و موضوع خاصی می خواهید آن هم فقط در یک تصویر به شما معرفی می کنم اینفوگرافیک ، محتوایی حرفه ای و مخاطب پسند با کلی ایده و خلاقیت که می تواند توانایی فوق العاده ای در جذب مخاطب داشته باشد
محتوای گرافیکی نیز مانند دیگر ابعاد محتوایی دارای انواع مختلف بوده که می توان از مهم ترین آنهابه بنر گرافیکی وبسایت ، بروشور دیجیتالی ، پاور پوینت گرافیکی و……..اشاره کرد که هر کدام اگر در موقعیت درست استفاده شود می تواند تاثیر فوق العاده ای را در مخاطب داشته باشد .
ویژگی های متفاوت برای خلقی متفاوت !!!
محتوای خوب دارای ویژگی هایی می باشد که هر چه محتوای تولید شده به آن نزدیک تر باشد محتوای مناسب تری برای مخاطب به حساب می آید و می تواند تاثیرگذاری بهتری داشته باشد.
با بهترین ها بودن تا بهترین شدن !!!
بی نهایت پلاس در هر خدماتی که ارائه می دهد براساس هویت برندینگ و استراتژی هایی که برایش تدوین شده است سعی کرده است خدمات خود را اصولی ، استاندارد ، با چاشنی کل و جزء نگری و نگاه کردن از زوایای مختلف به موضوعات دید درستی داشته ، و تمام دغدغه اش در هر کاری که انجام می دهد حفظ تک تک این موارد بوده است تا در نهایت آنها بتواند نتیجه ای درخشان و موثر خلق کند در خدمات تولید محتوا نیز سعی بر این است با داشتن دانشی بروز و استفاده از ابزار مناسب در جای درست خود بتوان به کسب و کارها کمک کرد و آنها را در دیده شدن و شناخته شدن هر چه بیشتر و کارا تر یاری کرد .
فرایندی برای شما ؟!!
سنگ بنای یک کار استاندارد همین مرحله است در این مرحله شماابتدا باید بدانید که از محتوایی که می خواهید تولید کنید قرار است چه بهره برداری کنید و چه چیزی به دست آورید که تعیین این اهداف در بی نهایت پلاس براساس smart خواهد بود تا ابتدا بدانیم چه می خواهیم .
پس از هدف گذاری این مرحله حیاتی است راه رسیدن به اهداف خود را در این مرحله ترسیم می کنیم از مهم ترین فعالیت هایی که که انجام می شود شناخت علایق و سلایق مخاطب هدف ،انتخاب فرمت مناسب برای تولید محتوا ، همچنین تعیین نحوه تبلغ و ترویج محتوای تولید شده تا این مرحله پایان برسد .
حیاتی و مهم یعنی این مرحله !!! در این مرحله حالا با استفاده ابزار ها قبلا آنکه تولید محتوا انجام شود متناسب با حوزه کسب و کاری و کلمات کلیدی که شما ارائه می دهید ما منابع ، تحلیل رقبایتان ، داده های مدنظر و… را تحقیق و مواردی را که مورد نیاز است را دسته بندی کرده و خود را آماده تولید محتوا می کینم .
حالا رسیدیم به مرحله تولید محتوا در این مرحله متناسب با مواردی که در مراحل قبل جمع آوری کرده ایم حالا شروع می کنیم و محتوای مناسب با توجه به فرمتی که قبلا انتخاب شده است را تولید کرده و تمام اصول استاندارد ر در آن رعایت می کنیم تا تاثیری خوب در مخاطب داشته باشد .
پس از تولید محتوا حالا با ابزار و … مرحله ویرایش محتوا می رسد و محتوا را از هر لحاظ بررسی می کنیم تا مشکلی نداشته باشد و بعد از آن منتشر می شود و به دید مخاطب برسد تا مخاطب بیشترین استفاده را ببرد و بتواند نیاز مخاطب را به خوبی رفع کند و مسیر را طبق مراحل اول ادامه می دهیم .
سرمایه گذاری بلند مدت مدت و مناسب !!!
تخصص گران است !!!! و متخصص شدن نیازمند صرف عمر گرانبها و هزینه کردن مداوم برای آموزش است پس ارائه خدمات با کیفیت و مبتنی بر تخصص نیز نیازمند صرف وقت و هزینه است همچنین اگر بخواهیم مقایسه ای بین هزینه ای که شما می کنید و آورده ای که می توانید داشته باشید هزینه ای ناچیز است بی نهایت پلاس همواره سعی کرده است با مدیریت هزینه و منابع، با دانش بروز و ابزار استاندارد خدماتی را با کیفیت های جهانی تولید محتوا ، در ازای هزینه مناسب انجام دهد . بی نهایت پلاس برای هر یک از انواع خدمات تولید محتوای خود استراتژی قیمت گذاری دارد که متناسب با نیاز و خواسته های شما قیمت نهایی مشخص می شود .
سهولت برقراری ارتباط با شما عزیزان همواره از دغدغه ما در بی نهایت پلاس بوده است همین جریان فکری منجر به تشکیل راه های ارتباطی متنوع با شما عزیزان شده است که شما می توانید از طریق آنها با ما در ارتباط باشید ما افتخار می کنیم که در کنار سرمایه هایی مثل شما تفکر پیشرو و آینده نگر دارند ارتباط داریم و زیست می کنیم …
ما برای شما یک پکیج کامل طراحی کرده ایم تا شما را به اوج برساند حال انتخاب با شماست ……