خدمات آنالیز و مشاوره بی نهایت پلاســـ+

در انجام خدمات آنالیز و مشاوره 360 درجه اینستاگرام  ، با در نظر گرفتن تمام بخش های مورد نیاز برای آنالیز مثل ویترین پیج ، امنیت ، کاراکترسازی ، بررسی محتوا های ریلز و پست های اسلایدی ، بررسی هویت بصری پیج شما ، بررسی آمار و اینسایت پیج اینستاگرام و.... محصولی کم نظیری را طراحی کرده است تا خیال شما از چکاپ پیجتان راحت شود 

خدمات آنالیز و مشاوره اینستاگرام

مزایا خــدمات آنالیز و مشاوره بی نهایت پلاسـ+

پیجم دیگه رشد نمی کنه ؟ مخاطب تعاملی نداره ؟ احساس می کنم فعالیتم یکنواخت شده ؟ نمیدونم پیجم امن هست یا نه ؟ آیا کاور های پستام عکس پروفایلم و بایوم مناسب با حوزه من هست یا نه ؟ ایا واقعا مخاطبم رو درست شناسایی کردم ؟ 

مزایا خدمات آنالیز و مشاوره اینستاگرام
10
رعایت رنگ بندی
visit
پروفایل ویزیت
13
عکس با کیفیت
11
محتوا مناسب

معرفی خدمات آنالیز و مشاوره بی نهایت پلاســـ+

آنالیز و مشاوره پیج های اینستاگرامی اگر به درستی انجام شود می توان وضعیت موجود را به درستی تعیین کرد و برنامه ها و فعالیت های مورد نیاز را برای دستیابی به وضعیت مطلوب ترسیم کرد در بی نهایت پلاس علاوه بر نگاه 360 درجه به وضعیت پیج شما راه حل و پیشنهادهایی در راستای ارتقاء عملکرد به شما داده می شود برای آشنایی با این خدمات حتما ویدیو معرفی رو ببینید

نقشه راه آنالیز و مشاوره بی نهایت پلاسـ+

در اینجا قدم به قدم با مراحل این محصول عالی از بی نهایت پلاس آشنا می شوید تا دقیقا بدانید در هر مرحله از این مسیر جذاب چه خدماتی دریافت می کنید .

نقشه راه خدمات آنالیز و مشاوره اینستاگرام بی نهایت پلاس
گام اول

آنالیز بصری پیج

در این مرحله پس از ثبت درخواست آنالیز و مشاوره از سوی شما عزیزان ، آنالیز بصری پیج که شامل بررسی آیدی ، نام ، عکس پروفایل ، بایو ، کاور و محتوای مورد نیاز هایلایت استوری ها متناسب با موضوع پیج شما انجام می شود 

گام اول
گام دوم

آنالیز محتوایی پیج

در این مرحله محتوای پیج شما عزیزان که شامل محتوای استوری ، محتوای ریلز ، محتوای پست ، محتوای هایلایت استوری ها بررسی می شود با یک نگاه ذره بینی و موشکافانه ریزترین بخش های محتوای شما یعنی مدل ، موضوع ، فرمت ، سبک اجرا ، لحن ، صدا ، فضا ، زوایا و حرکات دوربین ، متن محتوا ، تکنیک ها و…. رابررسی می کنیم تا آنالیز 360 درجه را معنا کنیم  

گام دوم
گام سوم

آنالیز آماری و امنیتی پیج

در این مرحله ماآمارهای مختلف پیج شما که شامل محتوای استوری ، پست ، ریلز ها ، بهترین محتواها ،  میزان پروفایل ویزیت ، میزان تعامل ها ، میزان درگیری با پیج ، نرخ رشد فالوئر ،  میزان فالوئر های فعال و….  را بررسی می کنیم علاوه بر اینها موارد امنیتی پیج شما نیز بررسی می شود و نکات مورد برای تامین امنیت بیشتر پیج تان به شما گفته می شود 

گام سوم
گام چهارم

مشاوره پیج

در این مرحله با توجه به بینش و بررسی موشکافانه ای که داشتیم درباره نقاط ضعف و قوت ، اشتباهات ، سبک های محتوایی ، مسیر درست ، مواردی که باید انجام شود ، تکنیک ها ، هک رشد و … به شما گفته می شود تا بتوانید پیج تان را در مسیر بهتر ها و بیشتر ها قرار بدید. 

گام چهارم

هزینه و ثبت سفارش آنالیز و مشاوره بی نهایت پلاســـ+

هزینه آنالیز و مشاوره بی نهایت پلاس بسته به موضوع ، تعداد فالوئر وشرایط پیج تعیین می شود و قیمت ثابتی ندارد چون آنالیز هر پیج انرژی و زمان متفاوتی را از ما می گیرد به همین دلیل حرفه ای نبود یک قیمت ثابت را درنظربگیریم اما تمام تلاش بر این اصل بود که مناسب ترین شرایط و هزینهرا برای شما درنظر بگیریم برای ثبت سفارش و استعلام دقیق قیمت حتما فرم پایین رو پر کنید و منتظر ارتباط با بی نهایت پلاس باشید 

سفارش 1
صحنه اول

آنالیز و مشاوره پیج های زیر 10 هزار فالوئر

صحنه اول
صحنه دوم

آنالیز و مشاوره پیج های بین 10 تا 50 هزار فالوئر

صحنه دوم
صحنه سوم

آنالیز و مشاوره پیج های بین 50 تا 100هزار فالوئر

صحنه سوم
صحنه چهارم

آنالیز و مشاوره پیج های بین 100 تا 500 هزار فالوئر

صحنه چهارم
صحنه پنجم

آنالیز و مشاوره پیج های بیشتر از 500 هزار فالوئر

صحنه پنجم

سوالات متداول خدمات آنالیز و مشاوره اینستاگرام

بی نهایت پلاس منتظر سوالات دیگر شما است 

پیج ها نیز هر  چند بار یکبار مثل خود ما نیاز به چکاپ دارند اگر پیجمون برامون مهمه ؟ اگر دوست داریم همیشه در چرخه رشد باشیم ؟ اگر میخوایم از نقاط ضعف و قوت پیج خود آگاه باشیم  ، اگر دنبال فروش بیشتریم ؟ اگر میخوایم تغییر سبک داشته باشیم ؟ و …. آنالیز و مشاوره مناسب ما هست .

تا یک ماه ما به سوالات شما پاسخ میدیم و شما را راهنمایی می کنیم تا هر چه بیشتر و بهتر بتوانید از پیشنهاد ها استفاده کنید 

پس از ثبت درخواست فرمی آنالیز و مشاوره بی نهایت پلاس  گام اول نقشه راه یعنی آنالیز هویت بصری پیج به طور کاملا رایگان انجام می شود و گزارش آن برای شما ارسال می شود همچنین هزینه آنالیز و مشاوره کامل ، خدمت شما اعلام می شود و در صورت موافقت و واریز هزینه گام های بعدی در پیج شما بررسی شود 

پس از ثبت درخواست تا آنالیز اولیه پیج شما حدود 7 تا 10 روز زمان می برد البته بستگی به تعداد درخواست ها نیز دارد اما ما سعی می کنیم در سریع ترین زمان کارها را جلو ببریم

چرا تولید محتوا گرافیکی اینستاگرام

تولید محتوا در اینستاگرام به منظور افزایش تعداد فالوورها، بالا بردن نرخ تعامل و در نهایت بیشتر شدن فروش و برندینگ و... صورت می‌گیرد. محتوا انواع مختلفی دارد که  یکی از آن‌ها محتواهای گرافیکی است و شامل موارد متنوعی مثل پست اسلایدی اینستاگرام و کاور هایلایت ، کاور ، اینفوگرافیک و... می شود .

از آنجا که تولید این نوع محتوا نسبت به ساخت ویدئو ارزان‌تر است، بسیاری از کسب و کارها از این روش استفاده می‌کنند. در تولید محتواهای ویدئویی شما به بازیگر و کارگردان نیاز دارید و یا باید در فضای خاصی قرار بگیرید تا بتوانید فیلم تهیه کنید. اما در روش گرافیکی تصویر از قبل آماده است و شما می‌توانید روی آن متن قرار دهید. در یک روش دیگر شما خود اقدام به ساخت تصویر و مونتاژ کردن آن می کنید

 

هدف از تولید محتوا گرافیکی در اینستاگرام
به طور کلی تولید محتوا گرافیکی اینستا به منظور افزایش تاثیرگذاری برند و اعتماد سازی بیشتر برای مخاطب همچنین ارائه محتوای بیشتر در این پلتفرم صورت می‌گیرد. هر کسب و کاری که اقدام به طراحی یک پیج بیزینسی می‌کند، برای اینکه محصولات و خدمات خود را در معرض دید افراد بیشتری  قرار دهد، از محتوای گرافیکی استفاده می‌کند. حتی اگر در پیج خود محتوای ویدئویی منتشر می‌کنید، بهتر است برای تنوع هر چه بیشتر هویت بصری پیج شما  در بین آن محتوای گرافیکی حرفه ای نیز قرار دهید. هدف اصلی از این کار عبارت است از:

افزایش میزان اعتماد مخاطبان افزایش تعداد مخاطبان هدف
افزایش نرخ تبدیل کاربران به مشتری
بالا بردن نرخ تعامل مخاطبان
ارزش بخشیدن به کسب و کار
ارائه اطلاعات بیشتر در مورد برند به کاربران
انتقال هویت بصریو تصویر برند به کاربران تنها از طریق یک تصویر
برای اینکه بتوانید در تولید محتوا گرافیکی اینستاگرام موفق تر عمل کنید، رعایت این نکات حیاتی است :

یادگیری نرم‌افزارهای گرافیکی
با توجه به بالا بودن هزینه تولید محتوا گرافیکی اینستاگرام بسیاری از کسب و کارها ترجیح می‌دهند خودشان این محتواها را تهیه کنند. آشنایی کامل با نرم‌افزارهایی مثل Photoshop به عنوان حرفه‌ای‌ترین نرم‌افزار ویرایش تصویر، می‌تواند کمک زیادی به شما کند تا تصاویر، عکس نوشته و اینفوگرافیک‌های حرفه‌ای بسازید.

تغییر سایز تصاویر برای اینستا
قبل از اینکه تصویر را در اینستاگرام منتشر کنید، باید سایز آن را در یک نرم‌افزار تنظیم کنید.Social Image Resizer Tool برای همین کار استفاده می‌شود و با داشتن رابط کاربری ساده به شما اجازه می‌دهد سایز تصاویر را به حد نرمال برسانید و حجم آن‌ها را کمتر کنید.

 

تنظیم بنر برای اینستاگرام
بنرها یکی دیگر از انواع محتوای گرافیکی است که باید قبل از انتشار آن را تنظیم کنید. یک ابزار حرفه‌ای برای این کار، Bannersnack (Creatopy now) نام دارد که از طریق آن می‌توانید پیش تنظیمات را روی تصویر گرافیکی اجرا کنید.

ساخت اینفوگرافیک حرفه‌ای
نرم‌افزاری مثل Easel.ly به طور اختصاصی برای ساخت اینفوگرافیک کاربرد دارد. همانطور که اشاره کردیم یکی از انواع محتواهای گرافیکی به شکل اینفوگرافیک است تا اطلاعات زیادی را تنها در یک تصویر بگنجانید. البته به شرط اینکه در این کار حرفه‌ای عمل کرده‌ باشید و از علائم و نمادها نیز استفاده کنید.

 

عکاسی با گوشی
یکی از راه های تهیه عکس نوشته‌های گرافیکی، تهیه عکس اورجینال است که می‌توانید با گوشی خود تهیه کنید. سپس از طریق نرم‌افزارهایی مثل فتوشاپ روی آن نوشته‌های مرتبط را قرار دهید.

خودداری از کپی‌برداری
اگر برای تولید محتوا گرافیکی اینستاگرام می‌توانید از تصاویر و محتواهای مشابه الهام بگیرید، اما نباید در این کار زیاده‌روی کنید و الگوگرفتن شما به کپی‌برداری تبدیل شود.

 

استفاده فونت مناسب
برای تهیه محتوا گرافیکی که احتمالا روی آن نوشته و متن قرار می‌دهید، باید از فونت خوانا و با سایز متوسط استفاده کنید.

مشخص کردن استراتژی تولید محتوا
اگر برای تولید محتواهای گرافیکی از قبل برنامه داشته باشید و بدانید قرار است برای 6 ماه یا یک سال آینده چه محتوایی را تولید کنید، قطعا در کار خود موفق‌تر خواهید بود. محتواهای گرافیکی باید به ترتیب برنامه و به شکل یک روایت تولید شوند. همچنین باید بدانید مخاطب این محتواها چه کسانی هستند و چه چیزی نیاز دارند.

 

تعرفه و قیمت تولید محتوا گرافیکی در اینستاگرام
اگر قصد سفارش تولید محتوا گرافیکی اینستاگرام را دارید، حتما هزینه و قیمت آن نیز برایتان اهمیت دارد. به طور کلی قیمت تولید این نوع محتوا به چند عامل بستگی دارد:

نوع محتوا که می‌تواند عکس نوشته، اینفوگرافی، موشن گرافی و یا طراحی استیک باشد، بر روی قیمت تاثیر زیادی دارد. برای مثال تعرفه موشن گرافی نسبت به عکس نوشته بیشتر است.
میزان مهارت کارشناس تولید محتوا نیز یک عامل مهم در تعیین هزینه‌های محتوای گرافیکی است. اگر این فرد بتواند با سخت‌ترین نرم‌افزارهای گرافیکی کار کند، مشخص است که باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.
میزان خلاقیت و هنرمندی در خلق محتوا نیز می‌تواند یک عامل مهم در قیمت تولید محتوا گرافیکی اینستا باشد.
نوع محصول یا خدمات مورد نظر هم می‌تواند یک عامل مهم در تعیین هزینه‌های تولید محتوای گرافیکی باشد. محصولات یا خدمات جدید که شرح آن‌ها دشوارتر باشد، به هزینه بیشتری نیاز دارند.
سفارش تولید محتوا گرافیکی اینستاگرام در کارینو
برای تولید محتوا گرافیکی اینستاگرام باید با نرم‌افزارهای گرافیکی آشنا باشید. اما وقتی در این کار مهارت کافی را ندارید و یا آنقدر مشغول کسب و کار هستید که فرصتی برای این کار ندارید، می‌توانید آن را به ما بسپارید. ما در کارینو تلاش می‌کنیم متناسب با برند، محصولات و کسب و کار شما محتواهای گرافیکی حرفه‌ای را برایتان خلق کنیم.

انواع فعالیت های خدمات اینستاگرام مارکتینگ

به طور کلی خدمات اینستاگرام مارکتینگ شامل آنالیز پیج خود و رقبا ، تدوین استراتژی و هدفگذاری دقیق ، سناریو و ادیت مناسب برای تولید محتوا و تحلیل مداوم فعالیت خود وبهبود مداوم را داشته باشیم 

  1. آنالیز شرایط خود و رقبا : در این مرحله باید به دقت زیر ساخت پیج ازجمله عکس پروفایل ، بایو پیج ، نام و نام کاربری مناسب ، هایلایت استوری ، کاور پست ها و اینسایت و خیلی موارد را باید بررسی می کنیم و در کنار آن لیست رقبای مهم خود را هم قدم به قدم آنالیز می کنیم .
  2. تدوین استراتژی و هدف گذاری : این مرحله بسیار مهم و حیاتی است برای رشد کسب و کار خود دراینستاگرام و بدین شکل است که ابتدا باید اهداف خود را وارسی کنیم حالا باید آن را تخصصی و نیچ کنیم به داشته ها و خواسته هایمان دقت کنیم و بعد باید تعیین کنیم برای به دست آوردن اهداف باید چه کارهایی را انجام دهیم باید تعیین کنیم چه نوع محتوایی را در چه سبک و قالبی می خواهیم تولید کنیم ، مخاطب اهدافمان چه کسانی هستند ؟  نقطه تمایز محصول ما چیست در برابر رقبا ؟ تعداد محتوای ماهانه و موارد بسیار که باید همگی بررسی شود . 
  3. سناریو و تولید محتوا : بعد از تعیین استراتژی حالا نوبت تدوین تقویم محتوایی است و ارائه محتوا از سمت صاحب کسب و کار و قرار دادن آن در قالب های محتوایی مناسب با فضای اینستاگرام در این مرحله انجام می شود 
  4. آنالیز عملکرد  : این مرحله بسیار مهم است و ما باید با بررسی اینسایت پیج اینستاگرام به طور مداوم و ابزار های آنالیز حرفه ای دیگر مثل hootsuite تسلط کامل تری به فضا داشته باشیم و استراتژی های خود را بهتر بهبود بدهیم 

عوامل موثر در خدمات اینستاگرام مارکتینگ

رسیدن به اکسپلور (Explore instagram)

یکی از راه های رشد فالور هدفمند ، ایجا محتوای مناسب و طبق علاقه و نیاز مخاطب است تا شانس ورود به صفحه جستجو اینستاگرام یا همان اکسپلور را بیشتر کنیم حال باید با به کارگیری یه سری تکنیک ها بتوان راه ورود را برای اکسپلور باز کرد . 

جذب فالور واقعی (Attract followers)

راه های پولی مثل تبلیغات و یا رایگان مثل اکسپلور ، هوم یا فید ، هشتگ و .... می توان فالور واقعی جذب کرد اما این تمام راه نیست و باید توانایی تبدیل مخاطب به مشتری را هم داشته باشیم و بتوانیم ارتباط صمیمی و پایدار با مخاطبان خود ایجاد کنیم .

تولید محتوای حرفه ای ( Instagram content )

یکی از ارکان مهم موفقیت در اینستاگرام محتوا جذاب است این جذابیت بسته به نیاز مخاطب متفاوت است ادیت حرفه ای محتوا ، سناریو جذاب ، شناخت قالب های محتوایی مناسب اینستاگرام و ... می تواند در جذب مخاطب عالی عمل کند 

ویدیو مارکتینگ (Video marketing)

ذات ویدیو در اینستاگرام برگرفته از موارد ترند ، توجه به احساسات انسانی  ، توجه موارد مشترک افراد در ویدیو و ... می تواند باعث وایرال شدن محتوا موثر باشد وما را در اهداف مارکتینگی خود کمک کند 

تحقیق هشتگ گذاری (Hashtaging)

بله هنوز هم هشتگ ها در اینستاگرام موثر است و کاربردی و بهتر است یه نیم نگاهی به آنها داشته باشیم و در فرایند استارتژی خود به آن توجه کنیم تا پست اینستاگرامی ما به افراد بیشتری برسد وخدمات اینستاگرام گسترده تری داشته باشیم 

معماری پیج ( Structure page )

معماری پیج شما ساختاری کاملا در راستای برند شما است در غیر اینصورت اثر بخشی نخواهد داشت این مورد شامل تک تک عوامل پروفایل شما است پس باید بیش از پیش به آن توجه کرد 

برندینگ در اینستاگرام ( Instagram branding ) 

ایجاد برند دراینستاگرام علاوه بر اعتمادسازی بیشتر مخاطب می تواند باعث افزایش گستره خدمات شما می شود و سهم بیشتری از بازار را داشته باشید همچنین باعث راحت شدن فرایند مارکتینگ نیز می شود .

سئو در اینستاگرام ( Instagram seo ) 

بهینه سازی در اینستاگرام هم می تواند خیلی موثر واقع شود در سئو با کلمات کلیدی و بهبود آنها با کسب وکار خود می تواند سیگنال بسیار مثبتی در خود اینستاگرام و نتایج گوگل در پی داشته باشد .

 

چرا خدمات اینستاگرام مارکتینگ

خدمات اینستاگرام مارکتینگ می تواند باعث افزایش گستره کسب وکار شما در دنیای دیجیتال مارکتینگ است 

دلایل استفاده از خدمات اینستاگرام بی نهایت پلاس عبارتند از:

  1. جذب مخاطبان هدفمند : فکر کنید شما بتوانید 10 هزار فالور هدفمند جذب کنید و چنان محصول خود را ارائه دهید که 1000 نفر از شما خرید کند چه اتفاقی برای بیزینس شما می افتد ؟
  2. افزایش اعتبار و اعتماد: با گسترش کسب وکار خود دراینستاگرام می توانید با  ایجاد صمیمیت و روابط پایدار مخاطبان خود را به مشتری خود تبدیل کنید و در نهایت به مروجان وفادار برند خود ایجاد کنید . 
  3. افزایش فروش و درآمد: با جذب فالور بالا و افزایش اعتماد کاربران، احتمال بالا رفتن فروش و درآمد شما نیز افزایش می‌یابد.

کسب و کارهای متناسب با خدمات اینستاگرام

در دنیای دیجیتال مارکتینگ، خدمات اینستاگرام را می توان برای انواع کسب و کارها به کار برد و محصول خود را به نمایش گذاشت و نکته مهم این است که اینستاگرام متناسب با ه اهداف متنوع کسب و کار شما می تواند منعطف باشد یعنی می تواند از آن برای آگاهی برند ، تبلیغ ، فروش و مارکتینگ  .... استفاده کرد .

نحوه محاسبه تعرفه خدمات اینستاگرام مارکتینگ

قیمت خدمات حرفه‌ای اینستاگرام معمولاً بر اساس عوامل متعددی تعیین می‌شود. این عوامل شامل میزان وظایف ، میزان درخواست های صاحب کسب وکار ، اهداف کسب و کار ، انجام یا عدم انجام تبلیغات  ، نحوه تولید محتوا ، میزان افراد موثر در کسب و کار و .... موثر است .

بی نهایت پلاس نیز در خدمات اینستاگرام خود سعی کرده است با در نظر گرفتن این عوامل قیمت مناسب و به صرفه را ارائه دهد همچنن این را باید در نظر بگیریم اینستاگرام را می توان سرمایه گذاری مطمئن برای نرخ بازگشت سرمایه در بلند مدت دانست و ارزش صبر و سرمایه گذاری کردن را دارد .

خدمات اینستاگرام مارکتینگ ارزان

در خدمات ارزان اینستاگرام نمی توان انتظار داشت که نتایجی در سطح بالا را داشته باشیم اماا می توان با تعداد کمتر پست ها ، کمتر کردن وظایف و درخواست و بازبینی در اهداف می توان با رقم معقول تر و مناسبی تر خدمات اینستاگرام را برای کسب و کار خود داشته باشیم 

زمان انجام خدمات اینستاگرام مارکتینگ

زمان انجام خدمات اینستاگرام به عوامل متعددی نیاز است از جمله شرایط درحال حاضر پیج ، بودجه مدنظر ، اهداف کسب وکار ، میزان تعامل صاحب کسب و کار ، میزان زمان ، میزان خلاقیت در ایجاد محتوا و ..... می تواند در زمان حصول نتیجه موثر باشد .

نقشه راه طراحی پست اسلایدی

روش های رشد پیج اینستاگرام

روش های رشد متنوعی داریم ما اما به طور کلی در هر پیج ما ابتدا از طریق محتوای مناسب برای ریلز دروازه جذب را باز می کنیم با پست های اسلایدی تخصص خود را جذب می کنیم و پس از جذب با استوری ایجاد صمیمیت می کنیم و محصولات و نتایج خدمات خود را پروموت می کنیم و همچنین از لایو برای ایجاد اعتماد و فعال کردن مخاطبان می توانیم استفاده کنیم در ضمن در کمپین ها هم ، لایو برای اعتماد سازی و پرسش و پاسخ و.... می تواند موثر عمل کند .

انواع ادمین های اینستاگرام

به طور کلی چند نوع ادمین را می توان نام برد که در ادامه به آن اشاره می کنیم : 

  1. ادمین تعامل  : این ادمین برای ایجاد ارتباط با همکار و مخاطبان به کار گرفته می شود و باید دارای فن ارتباطی قوی باشد و بتواند آگاهی برند موثری از شما برای مخاطبان ایجاد کند .
  2. ادمین محتوا : این خود شامل چند بخش است از جمله ایده دهی ، سناریو نویسی ، نحوه اجرا و سکانس ها ، بیان اقدام فراخوان ( cta )  ، کپشن نویسی مناسب ، ایجاد کاور مناسب پست ، ایجاد قلاب حرفه ای و تعیین هشتگ گذاری مناسب ،  وظایف کلی ادمین محتوا است ، ادمین محتوا می تواند خود ادیت یاد بگیرد و یا اینکه تعامل با ادیتور داشته باشد .
  3. ادمین فروش : این ادمین با بلد بودن فنون کامل و حرفه ای فروش در اینستاگرام و همچنین با اشراف کامل به محصول و یا خدمات ارائه شده باید مخاطب را بتواند به درستی در مسیر تبدیل هدایت کند .
  4. ادمین دایرکتر : وظیفه پشتیبانی و ثبت درخواست ، جواب دادن پرسش های کاربران به کار گرفته می شود
  5. ادمین تبلیغات : این ادمین وظایف شناسایی ، پیگیری ، ارتباط پیج های موثر در تبلیغات را برای شما دارد همچنین آنالیز عملکرد ، تعیین kpi های تبلیغ و بهبود آن را نیز برعهده دارد 

 می توان در وظایف جزئی تر هم بشویم و ادمین های دیگری را هم درنظر بگیریم مانند ادمین ادیت ، ادمین استوری ، ادمین سناریو نویسی و...  اما به طور کلی ادمین های بالا فعال هستند یک ادمین مدیریت کامل هم داریم که به دلیل گسترده بودن وظایف نمی تواند بازدهی جداگانه هرکدام از آنها را داشته باشد و برای کسب و کارهایی با بودجه محدود کاربرد دارد .

ادمینی یا اینستاگرام مارکتینگ

به طور کلی در وظایف و فعالیت های هر دو مشابه است اما نقطه تمایز آن در چرایی انجام خدمات و در و تفکر چگونگی انجام خدمات است   : 

  1. اینستاگرام مارکتینگ  : در اینستاگرام هر یک از حرکات ما باید یه چرایی و براساس برنامه های مارکتینگی از جمله براساس قیف مارکتینیگی (funnel marketing ) ، بازاریابی محتوایی ( funnel marketing ) , مفاهیم مارکتینگ ، بررسی روانشناسی مخاطب ، بررسی محتوابیس مناسب اینستاگرام ، بررسی سبک های ترند کاربردی و .... همگی باعث تدوین استراتژی در چرخه جذب ، حفظ ، تبدیل و بازگشت می شود همچنین با تقویم محتوایی حرفه ای مسیردهی محتوایی عالی را در پی خواهیم داشت و تمام وظایف ادمین را که در بالا مطرح شد را چنین دیدگاهی باید انجام بدهیم .
  2. ادمینی : همانطور که گفته شد ادمین پیج اینستاگرام در وظایف برابر است اما در چرایی و چگونگی تفاوت دارد ادمین ها اگر بتوانند این وارد را رعایت کنند می توانند نتیجه بهتر و طبق رفرنس های جهانی به رشد پیج ها و بیزینس ها کمک کنند .

انواع محتوا در خدمات اینستاگرام

به طور کلی می توان انواع محتوا را در اینستاگرام را به کاربرد اما محتوای مناسب شامل  : 

  1. ویدیو : در حال حاضر ویدیو ها به خصوص ویدیو های کوتاه 66 درصد محتوای اینستاگرام شامل می شود به خصوص ویدیو های کوتاه ، مفید و کاربردی که متناسب با نیاز مخاطب باشد خیلی می تواند ویو بگیرد و د نهایت برای شما تبدیل به مخاطب شود .
  2. عکس : هنوز هم خواهان دارد و خیلی می تواند موثر باشد به خوص در برخی از حوزه ها مثل فشن و مدل و..... می تواند در کنار ویدیو ها بسیار موثر عمل کند .
  3. متن : خیلی نباید زیاد استفاده شود و از متن های کوتاه برای مکمل بودن عکس و ویدیو می تواند اثر بخش باشد .
  4. اینفوگرافیک : بله اگر کاربردی باشد به دلیل ارائه اطلاعات در زمان کوتاه در برطرف کردن نیاز مخاطبان می تواند خیلی موثر باشد .
  5. پادکست صوتی : ابزار های مخصوص انتشار پادکست وجود دارد و می تواند به شما خیلی کمک کند اما در اینستاگرام هم می توان با ساختن قالب جذاب و کوتاه در جذب مخاطب عمل کند .

ابزار های انتشار محتوا اینستاگرام

به طور کلی 4 تا روش وجود دارد ریلز ، استوری ، پست (اسلایدی ، تکی ) ، لایو  این این 4 تا اهرم های رشد در اینستاگرام است و تمام نیازهای ما در دستیابی به مخاطب را فراهم می کنند  : 

  1. ریلز: در حال حاضر یکی از بهترین راه جذب مخاطب به صورت رایگان است کلی ویژگی و ابزار اینستاگرام در خدمتمون گذاشته که می تونیم استفاده کنیم و ویو و فالورهای پیج های خود را منفجر کنیم ، قالب( template ) های آماده ، ادیت ، موزیک ها ، افکت و ..... تنها دنیایی از ویژگی های ریل است .
  2. استوری : داستان 24 ساعته زندگی شما با کلی ویژگی ها و ابزارهایی برای ایجاد ارتباط صمیمی با مخاطب ، ایجاد نیاز درست و در نهایت به فروش شما کمک می کند .
  3. پست ( تکی ، اسلایدی ) : در اپدیت های الگوریتم اینستاگرام این گزینه برای رشد کمرنگ تر شده اما هنوز هم برای نشان دادن تخصص و اعتماد سازی همچنین محتوای آموزش بیس کاربرد دارد .
  4. لایو : افراد دوست دارند لایف استایل ، آموزش ، را در لحظه ببینند پس شما با برگزاری علاوه بر کسب اعتماد می توانید ارتباط محکم تری را هم با مخاطبانتان ایجاد کنید .

عوامل موثر رشد در اینستاگرام

می توان موارد متعددی را به کاربرد اما عوامل همچون تعامل حرفه ای ، پست گذاری در ساعات مناسب ، کپشن نویسی حرفه ای ، تدوین زیرساخت مناسب پیج ، کامنت مارکتینگ ، آنالیز رقبا ، ایجا ارتباط صمیمی با رقبا ، ایجاد روبط حرفه ای با همکاران ، دوری از انجام کارهای مصنوعی برای جلب توجه مخاطب و .... می تواند رشد شما را چندین برابر کند 

  1. ریلز: در حال حاضر یکی از بهترین راه جذب مخاطب به صورت رایگان است کلی ویژگی و ابزار اینستاگرام در خدمتمون گذاشته که می تونیم استفاده کنیم و ویو و فالورهای پیج های خود را منفجر کنیم ، قالب( template ) های آماده ، ادیت ، موزیک ها ، افکت و ..... تنها دنیایی از ویژگی های ریل است .
  2. استوری : داستان 24 ساعته زندگی شما با کلی ویژگی ها و ابزارهایی برای ایجاد ارتباط صمیمی با مخاطب ، ایجاد نیاز درست و در نهایت به فروش شما کمک می کند .
  3. پست ( تکی ، اسلایدی ) : در اپدیت های الگوریتم اینستاگرام این گزینه برای رشد کمرنگ تر شده اما هنوز هم برای نشان دادن تخصص و اعتماد سازی همچنین محتوای آموزش بیس کاربرد دارد .
  4. لایو : افراد دوست دارند لایف استایل ، آموزش ، را در لحظه ببینند پس شما با برگزاری علاوه بر کسب اعتماد می توانید ارتباط محکم تری را هم با مخاطبانتان ایجاد کنید .
زنبیل خرید