خدمات اینستاگرام مارکتینگ حرفه ای

انجام خدمات اینستاگرام مارتینگ  یک فرایند حیاتی برای افزایش آگاهی برند ، افزایش فروش است. با اجرای صحیح اصول بازاریابی اینستاگرام ، شما می‌توانید با یک استراتژی صحیح در بین رقبا متمایز شوید  و به رشد کسب و کار خود کمک کنید. با محبوب شدن پیج اینستاگرامی  شما، اعتماد کاربران به برند شما افزایش می‌یابد و این می‌تواند به افزایش فروش و درآمد شما کمک کند

خدمات اینستاگرام مارکتینگ - اینستاگرام مارتینگ بی نهایت پلاس

مزایا خدمات اینستاگرام مارکتینگ

پس از انجام خدمات اینستاگرام مارکتینگ و در طول زمان با بهبود تعداد دنبال کنندگان ، افزایش ارتباط با همکاران و مخاطبان هدف  و تولید محتوا مستمر و...مزایایی از جمله رشد کسب و کار شما که همراه با افزایش اعتمادکاربر است ، در نهایت می تواند منجر به بهبود نرخ تبدیل شود

مزایا خدمات اینستاگرام مارکتینگ - مزایا اینستاکرام مارکتینگ بی نهایت پلاس
seo 1 1
رشد کسب و کار
goodwill 1
افزایش اعتماد کاربر
brand engagement 1
شناخته شدن برند
conversion rate 2 1
بهبود نرخ تبدیل
trafic 1
ارتباط مداوم با مخاطب

خدمات میکرو پازل اینستاگرام مارکتینگ

در خدمات اینستاگرام مارکتینگ همانند رشد در هر پایگاه دیجیتال مارکتینگ ،  نیاز به دانستن مسیر درست و اصولی آن است با درک صحیح این نیاز مابه تعیین استراتژی در مسیر الگوریتم اینستاگرام و همچنین نیاز محتوایی مخاطب هدف راهی هموار را فراهم کردیم 

فرایند انجام خدمات اینستاگرام مارکتینگ

وجود یک فرایند کاملا سیستماتیک و برنامه ریزی شده در اجرای خدمات اینستاگرام مارکتینگ (instagram marketing) می تواند آن را اثر بخش تر کند همچنین باید این را بدانیم، فعالیت در اینستاگرام باید مداوم و مستمر باشد به همین دلیل بی نهایت پلاس خدمات را در چند گام تدوین کرده است .

فرایند خدمات اینستاگرام مارکتینگ - اینستاگرام مارکتینگ بی نهایت پلاس
گام اول

آنالیز پیج اینستاگرام خود و رقبا

در این مرحله ابتدا آنالیز متریک های پیج مثل میزان نرخ تعامل (ER) ، اینسایت کامل پیج ، ساختار پیج (بیو ، عکس پروفایل ، لینک ها ، هایلایت استوری ها ، کاورها ، تیتر ها ، کپشن نویسی ، هشتگ گذاری و ..) ، مانیتورینگ پیج و همچنین آنالیز رقبا هم حوزه را خواهیم داشت .

گام اول
گام دوم

تدوین استراتژی

پس آنالیز حوزه و فضای رقابتی و تعیین رقبای اصلی نوبت هدفگذاری و تعیین استراتژی عملکرد و محتوایی است در این مرحله با توجه به پرسونا شناسی مخاطب ، شخصیت شناسی شخص صاحب بیزینس باید به یک انسجام و تعیین جایگاه خود برسیم 

گام دوم
گام سوم

تعیین تقویم محتوایی

در این مرحله نوبت به تدوین تقویم محتوایی ، بررسی ایده ها ، اجرای فرمت های محتوایی ، تعیین ستون محتوای اصلی پیج است و طوفان فکری برای همسان سازی محتوا های متنوع با ذات محتوایی اینستاگرام است همچنین تحقیق هشتگ گذاری و …. در این مرحله اتفاق می افتد 

گام سوم
گام چهارم

ایده تا اجرا

طراحی کاور و عوامل بصری پیج در این مرحله اتفاق می افتد همچنین در این مرحله ، پس از ضبط و ادیت محتوا مدنظر حالا نوبت به پست گذاری می رسد و مواردی همچون کپشن نویسی ، تعیین قلاب ، تعیین تیتر مناسب و ….. مدنظر قرار می دهیم 

گام چهارم
گام پنجم

تحلیل کامل فعالیت و عملکرد

شرط رشد مداوم در اینستاگرام و هر فضایی آنالیز عملکرد و بهبود مستمر است بنابراین ما در این مرحله با دانش و ابزارهای در دسترس این کار را به نحو عالی برای شما انجام می دهیم 

گام پنجم
گام ششم

تکرار بی نهایت چرخه اینستاگرام

فعالیت در اینستاگرام یک چرخه مداوم و تکرارشونده است و متوقف نمی شود به طور مداوم باید محتوا ، استراتژی ها ، ترندها ، عملکرد خود و رقبا بررسی شود تا رشد مداوم را تجربه کرد تا به یک ارائه ارزش و خلق نتایج دست پیدا کنیم 

گام ششم

چرا خدمات اینستاگرام بی نهایت پلاس

حضور شما در این صفحه نشان دهنده این است که به اهمیت اینستاگرام پی برده اید این دغدغه شما نیز بی نهایت پلاس را بر این وا داشت که خدمات میکروپازل خود را که با درنظرگرفتن اصول های رشد 

چرا خدمات اینستاگرام مارکتینگ بی نهایت پلاس - بهبود اینستاگرام مارکتینگ
seo 1 1
رشد کسب و کار
goodwill 1
افزایش اعتماد کاربر
brand engagement 1
شناخته شدن برند
conversion rate 2 1
بهبود نرخ تبدیل
trafic 1
افزایش ترافیک

نتایج خدمات بهینه سازی سایت

بی نهایت پلاس با وجود اینکه یک چارچوب قدم به قدم و استاندارد در خدمات سئو خود ترسیم کرده ، اما به دلیل شرایط مختلفی از جمله حوزه رقابتی ، اهداف متنوع سایت ، عملکرد گذشته سایت و.... قبل از تکیه بر تجربه های خود در خدمات سئو سایت های مختلف سعی می کند انعطاف پذیری ، آنالیز دقیق و تعیین مناسب ترین شرایط برای همان سایت درنظر می گیرد و تلاش می کند قبل از تحلیل مناسب هیچ پیش داوری نداشته باشد و به زیباترین جمله دنیای سئو یعنی " بستگی داره به شرایط ....." بسنده کند .

نتایج خدمات اینستاگرام مارکتینگ - نتایج اینستاگرام بی نهایت پلاس

آنالیز رایگان پیج اینستاگرام

آنالیز پیش شرط رشد و بهبود مداوم در هر زمینه ای است با آنالیز صحیح پیج اینستاگرام می توان 

آنالیز رایگان اینستاگرام - آنالیز رایگان اینستاگرام بی نهایت پلاس

سفارش خدمات سئو بی نهایت پلاس

روش های قیمت گذاری خدمات سئو متنوع است و می شود بر اساس کلمات کلیدی ، ساعت  فعالیت سئویی ، میزان ورودی و ترافیک سایت ، میزان فروش سایت و .... را معیار فعالیت در نظر بگیریم اما هر کدام از آنها دارای مشکلاتی می باشند و می تواند اثر بخشی راکمتر کند بی نهایت پلاس تصمیم گرفته طبق گام های خدمات سئو رایج هر چه جامع و کامل تر به کسب و کار ها نگاه کند 

سئو 2 1
افسانه های اینستاگرام - افسانه های اینستاگرام بی نهایت پلاس

افسانه های خدمات اینستاگرام مارکتینگ

هر یک از ما قبل از انجام هرکاری یک سری تصوراتی داریم که با خود می اندیشیم که آنها عملی هستند و دستیابی به آنها سریع و راحت است در شروع خدمات اینستاگرام مارکتینگ ما نیز یک سری افسانه ها داریم که اگر همین ابتدا با آنها آشنا شویم انتظارات معقولانه تری از خدمات اینستاگرام خواهیم داشت  در پایین چند مورد از افسانه های سئو که صاحبان بیزینس دارند اشاره شده ....

لزوما اینطور نیست به عواملی همچون فالور هدفمند ، ارتباط با مخاطب ، محصول مناسب ، دانش فروش ، میزان اعتماد سازی و….  میتونه موثر باشه پس درگیر هر بحث و صحبتی در این فضا نشویم  

با اینکه اینستاگرام یکی از مهم ترین چنل های مارکتینگی است و در رشد سریع موثر است اما ما در کنار آن باید بر کانال های دیگه ای هم مثل وبسایت و…. هم فعالیت کنیم 

راه های جذب فالور در اینستاگرام به طور کلی به پولی و غیر پولی تقسیم می شود تبلیغات یکی از راه های بی نظیر رشد در ایسنتاگرام است اما میتوان با محتوای مناسب نیز از طریق بخش های اشتراکی همچون هشتگ ، اکسپلور ، هوم و… ورودی گرفت 

تولید در محتوا در بخش های مختلف دیجیتال مارکتینگ بی نهایت اهمیت دارد اما دانستن الگوریتم ، تعامل اصولی ، کامنت مارکتینگ ، زیرساخت پیج ، بایو ، هشتگ گذاری و …. می تواند در کنار محتوا خیلی موثر عمل کند .

سوالات متداول خدمات اینستاگرام مارکتینگ

بی نهایت پلاس منتظر سوالات دیگر شما است 

به طور کلی خدمات اینستاگرام مارکتینگ برای صاحبان کسب و کارهای متفاوتی از جمله فروشگاهی ، خدماتی ، آموزشی ، خبری ، مجله ای و….. می تواند بسیار موثر عمل کند و باعث رشد برند کسب و کار ها در سوشال مدیا می شود .

بسته به تولید محتوا مستمر ، تعامل مستمر و فعالیت اصولی در مسیر درست می تواند خیلی سریع تر و بهینه کسب و کار ها را به مقصد برساند اما به طور کلی در خدمات اینستاگرام مارکتینگ  دو تا سه ماه اول می تواند نتایج اولیه را ببینیم .

فعالیت اینستاگرام تکرارشونده است و باید همواره در مسیر باشید و ایجاد ارزش کنید اما بی نهایت پلاس سعی می کند گام ترسیم شده در بالا را به طور مداوم آن را انجام می دهد تا نتیجه بخش باشد 

به طور کلی فعالیت ها و دستاورد های مهانه در گزارشی به صاحبان کسب و کار ارائه می شود تا از خدمات اینستاگرام مارکتینگ انجام شده مطلع شوند و در جریان کم و کیف کار قرار بگیرند 

خیر اتفاقا باید ما این را بپذیریم و سعی کنیم با اصول درست ایجاد محتوا کنیم تا بیشترین بازخورد را داشته باشیم اما ساده انگارنه اس که توقع داشته باشیم تمام محتواهایمان باید وایرال شود 

خدمات اینستاگرام مارکتینگ چیست ؟

به طور کلی به فرایند استفاه از اینستاگرام برای اهداف مارکتینگی ، برندینگی و .... که در نهایت می تواند منجر به رشد کسب وکار ما می شود در  خدمات اینستاگرام بی نهایت پلاس با در کنار هم قراردادن ابزارهای متنوع و دانش مارکتینگی و محتوایی کسب و کارها را در این مسیر کمک می کنیم 

انواع فعالیت های خدمات اینستاگرام مارکتینگ

به طور کلی خدمات اینستاگرام مارکتینگ شامل آنالیز پیج خود و رقبا ، تدوین استراتژی و هدفگذاری دقیق ، سناریو و ادیت مناسب برای تولید محتوا و تحلیل مداوم فعالیت خود وبهبود مداوم را داشته باشیم 

  1. آنالیز شرایط خود و رقبا : در این مرحله باید به دقت زیر ساخت پیج ازجمله عکس پروفایل ، بایو پیج ، نام و نام کاربری مناسب ، هایلایت استوری ، کاور پست ها و اینسایت و خیلی موارد را باید بررسی می کنیم و در کنار آن لیست رقبای مهم خود را هم قدم به قدم آنالیز می کنیم .
  2. تدوین استراتژی و هدف گذاری : این مرحله بسیار مهم و حیاتی است برای رشد کسب و کار خود دراینستاگرام و بدین شکل است که ابتدا باید اهداف خود را وارسی کنیم حالا باید آن را تخصصی و نیچ کنیم به داشته ها و خواسته هایمان دقت کنیم و بعد باید تعیین کنیم برای به دست آوردن اهداف باید چه کارهایی را انجام دهیم باید تعیین کنیم چه نوع محتوایی را در چه سبک و قالبی می خواهیم تولید کنیم ، مخاطب اهدافمان چه کسانی هستند ؟  نقطه تمایز محصول ما چیست در برابر رقبا ؟ تعداد محتوای ماهانه و موارد بسیار که باید همگی بررسی شود . 
  3. سناریو و تولید محتوا : بعد از تعیین استراتژی حالا نوبت تدوین تقویم محتوایی است و ارائه محتوا از سمت صاحب کسب و کار و قرار دادن آن در قالب های محتوایی مناسب با فضای اینستاگرام در این مرحله انجام می شود 
  4. آنالیز عملکرد  : این مرحله بسیار مهم است و ما باید با بررسی اینسایت پیج اینستاگرام به طور مداوم و ابزار های آنالیز حرفه ای دیگر مثل hootsuite تسلط کامل تری به فضا داشته باشیم و استراتژی های خود را بهتر بهبود بدهیم 

عوامل موثر در خدمات اینستاگرام مارکتینگ

رسیدن به اکسپلور (Explore instagram)

یکی از راه های رشد فالور هدفمند ، ایجا محتوای مناسب و طبق علاقه و نیاز مخاطب است تا شانس ورود به صفحه جستجو اینستاگرام یا همان اکسپلور را بیشتر کنیم حال باید با به کارگیری یه سری تکنیک ها بتوان راه ورود را برای اکسپلور باز کرد . 

جذب فالور واقعی (Attract followers)

راه های پولی مثل تبلیغات و یا رایگان مثل اکسپلور ، هوم یا فید ، هشتگ و .... می توان فالور واقعی جذب کرد اما این تمام راه نیست و باید توانایی تبدیل مخاطب به مشتری را هم داشته باشیم و بتوانیم ارتباط صمیمی و پایدار با مخاطبان خود ایجاد کنیم .

تولید محتوای حرفه ای ( Instagram content )

یکی از ارکان مهم موفقیت در اینستاگرام محتوا جذاب است این جذابیت بسته به نیاز مخاطب متفاوت است ادیت حرفه ای محتوا ، سناریو جذاب ، شناخت قالب های محتوایی مناسب اینستاگرام و ... می تواند در جذب مخاطب عالی عمل کند 

ویدیو مارکتینگ (Video marketing)

ذات ویدیو در اینستاگرام برگرفته از موارد ترند ، توجه به احساسات انسانی  ، توجه موارد مشترک افراد در ویدیو و ... می تواند باعث وایرال شدن محتوا موثر باشد وما را در اهداف مارکتینگی خود کمک کند 

تحقیق هشتگ گذاری (Hashtaging)

بله هنوز هم هشتگ ها در اینستاگرام موثر است و کاربردی و بهتر است یه نیم نگاهی به آنها داشته باشیم و در فرایند استارتژی خود به آن توجه کنیم تا پست اینستاگرامی ما به افراد بیشتری برسد وخدمات اینستاگرام گسترده تری داشته باشیم 

معماری پیج ( Structure page )

معماری پیج شما ساختاری کاملا در راستای برند شما است در غیر اینصورت اثر بخشی نخواهد داشت این مورد شامل تک تک عوامل پروفایل شما است پس باید بیش از پیش به آن توجه کرد 

برندینگ در اینستاگرام ( Instagram branding ) 

ایجاد برند دراینستاگرام علاوه بر اعتمادسازی بیشتر مخاطب می تواند باعث افزایش گستره خدمات شما می شود و سهم بیشتری از بازار را داشته باشید همچنین باعث راحت شدن فرایند مارکتینگ نیز می شود .

سئو در اینستاگرام ( Instagram seo ) 

بهینه سازی در اینستاگرام هم می تواند خیلی موثر واقع شود در سئو با کلمات کلیدی و بهبود آنها با کسب وکار خود می تواند سیگنال بسیار مثبتی در خود اینستاگرام و نتایج گوگل در پی داشته باشد .

 

چرا خدمات اینستاگرام مارکتینگ

خدمات اینستاگرام مارکتینگ می تواند باعث افزایش گستره کسب وکار شما در دنیای دیجیتال مارکتینگ است 

دلایل استفاده از خدمات اینستاگرام بی نهایت پلاس عبارتند از:

  1. جذب مخاطبان هدفمند : فکر کنید شما بتوانید 10 هزار فالور هدفمند جذب کنید و چنان محصول خود را ارائه دهید که 1000 نفر از شما خرید کند چه اتفاقی برای بیزینس شما می افتد ؟
  2. افزایش اعتبار و اعتماد: با گسترش کسب وکار خود دراینستاگرام می توانید با  ایجاد صمیمیت و روابط پایدار مخاطبان خود را به مشتری خود تبدیل کنید و در نهایت به مروجان وفادار برند خود ایجاد کنید . 
  3. افزایش فروش و درآمد: با جذب فالور بالا و افزایش اعتماد کاربران، احتمال بالا رفتن فروش و درآمد شما نیز افزایش می‌یابد.

کسب و کارهای متناسب با خدمات اینستاگرام

در دنیای دیجیتال مارکتینگ، خدمات اینستاگرام را می توان برای انواع کسب و کارها به کار برد و محصول خود را به نمایش گذاشت و نکته مهم این است که اینستاگرام متناسب با ه اهداف متنوع کسب و کار شما می تواند منعطف باشد یعنی می تواند از آن برای آگاهی برند ، تبلیغ ، فروش و مارکتینگ  .... استفاده کرد .

نحوه محاسبه تعرفه خدمات اینستاگرام مارکتینگ

قیمت خدمات حرفه‌ای اینستاگرام معمولاً بر اساس عوامل متعددی تعیین می‌شود. این عوامل شامل میزان وظایف ، میزان درخواست های صاحب کسب وکار ، اهداف کسب و کار ، انجام یا عدم انجام تبلیغات  ، نحوه تولید محتوا ، میزان افراد موثر در کسب و کار و .... موثر است .

بی نهایت پلاس نیز در خدمات اینستاگرام خود سعی کرده است با در نظر گرفتن این عوامل قیمت مناسب و به صرفه را ارائه دهد همچنن این را باید در نظر بگیریم اینستاگرام را می توان سرمایه گذاری مطمئن برای نرخ بازگشت سرمایه در بلند مدت دانست و ارزش صبر و سرمایه گذاری کردن را دارد .

خدمات اینستاگرام مارکتینگ ارزان

در خدمات ارزان اینستاگرام نمی توان انتظار داشت که نتایجی در سطح بالا را داشته باشیم اماا می توان با تعداد کمتر پست ها ، کمتر کردن وظایف و درخواست و بازبینی در اهداف می توان با رقم معقول تر و مناسبی تر خدمات اینستاگرام را برای کسب و کار خود داشته باشیم 

زمان انجام خدمات اینستاگرام مارکتینگ

زمان انجام خدمات اینستاگرام به عوامل متعددی نیاز است از جمله شرایط درحال حاضر پیج ، بودجه مدنظر ، اهداف کسب وکار ، میزان تعامل صاحب کسب و کار ، میزان زمان ، میزان خلاقیت در ایجاد محتوا و ..... می تواند در زمان حصول نتیجه موثر باشد .

روش های رشد پیج اینستاگرام

روش های رشد متنوعی داریم ما اما به طور کلی در هر پیج ما ابتدا از طریق محتوای مناسب برای ریلز دروازه جذب را باز می کنیم با پست های اسلایدی تخصص خود را جذب می کنیم و پس از جذب با استوری ایجاد صمیمیت می کنیم و محصولات و نتایج خدمات خود را پروموت می کنیم و همچنین از لایو برای ایجاد اعتماد و فعال کردن مخاطبان می توانیم استفاده کنیم در ضمن در کمپین ها هم ، لایو برای اعتماد سازی و پرسش و پاسخ و.... می تواند موثر عمل کند .

انواع ادمین های اینستاگرام

به طور کلی چند نوع ادمین را می توان نام برد که در ادامه به آن اشاره می کنیم : 

  1. ادمین تعامل  : این ادمین برای ایجاد ارتباط با همکار و مخاطبان به کار گرفته می شود و باید دارای فن ارتباطی قوی باشد و بتواند آگاهی برند موثری از شما برای مخاطبان ایجاد کند .
  2. ادمین محتوا : این خود شامل چند بخش است از جمله ایده دهی ، سناریو نویسی ، نحوه اجرا و سکانس ها ، بیان اقدام فراخوان ( cta )  ، کپشن نویسی مناسب ، ایجاد کاور مناسب پست ، ایجاد قلاب حرفه ای و تعیین هشتگ گذاری مناسب ،  وظایف کلی ادمین محتوا است ، ادمین محتوا می تواند خود ادیت یاد بگیرد و یا اینکه تعامل با ادیتور داشته باشد .
  3. ادمین فروش : این ادمین با بلد بودن فنون کامل و حرفه ای فروش در اینستاگرام و همچنین با اشراف کامل به محصول و یا خدمات ارائه شده باید مخاطب را بتواند به درستی در مسیر تبدیل هدایت کند .
  4. ادمین دایرکتر : وظیفه پشتیبانی و ثبت درخواست ، جواب دادن پرسش های کاربران به کار گرفته می شود
  5. ادمین تبلیغات : این ادمین وظایف شناسایی ، پیگیری ، ارتباط پیج های موثر در تبلیغات را برای شما دارد همچنین آنالیز عملکرد ، تعیین kpi های تبلیغ و بهبود آن را نیز برعهده دارد 

 می توان در وظایف جزئی تر هم بشویم و ادمین های دیگری را هم درنظر بگیریم مانند ادمین ادیت ، ادمین استوری ، ادمین سناریو نویسی و...  اما به طور کلی ادمین های بالا فعال هستند یک ادمین مدیریت کامل هم داریم که به دلیل گسترده بودن وظایف نمی تواند بازدهی جداگانه هرکدام از آنها را داشته باشد و برای کسب و کارهایی با بودجه محدود کاربرد دارد .

ادمینی یا اینستاگرام مارکتینگ

به طور کلی در وظایف و فعالیت های هر دو مشابه است اما نقطه تمایز آن در چرایی انجام خدمات و در و تفکر چگونگی انجام خدمات است   : 

  1. اینستاگرام مارکتینگ  : در اینستاگرام هر یک از حرکات ما باید یه چرایی و براساس برنامه های مارکتینگی از جمله براساس قیف مارکتینیگی (funnel marketing ) ، بازاریابی محتوایی ( funnel marketing ) , مفاهیم مارکتینگ ، بررسی روانشناسی مخاطب ، بررسی محتوابیس مناسب اینستاگرام ، بررسی سبک های ترند کاربردی و .... همگی باعث تدوین استراتژی در چرخه جذب ، حفظ ، تبدیل و بازگشت می شود همچنین با تقویم محتوایی حرفه ای مسیردهی محتوایی عالی را در پی خواهیم داشت و تمام وظایف ادمین را که در بالا مطرح شد را چنین دیدگاهی باید انجام بدهیم .
  2. ادمینی : همانطور که گفته شد ادمین پیج اینستاگرام در وظایف برابر است اما در چرایی و چگونگی تفاوت دارد ادمین ها اگر بتوانند این وارد را رعایت کنند می توانند نتیجه بهتر و طبق رفرنس های جهانی به رشد پیج ها و بیزینس ها کمک کنند .

انواع محتوا در خدمات اینستاگرام

به طور کلی می توان انواع محتوا را در اینستاگرام را به کاربرد اما محتوای مناسب شامل  : 

  1. ویدیو : در حال حاضر ویدیو ها به خصوص ویدیو های کوتاه 66 درصد محتوای اینستاگرام شامل می شود به خصوص ویدیو های کوتاه ، مفید و کاربردی که متناسب با نیاز مخاطب باشد خیلی می تواند ویو بگیرد و د نهایت برای شما تبدیل به مخاطب شود .
  2. عکس : هنوز هم خواهان دارد و خیلی می تواند موثر باشد به خوص در برخی از حوزه ها مثل فشن و مدل و..... می تواند در کنار ویدیو ها بسیار موثر عمل کند .
  3. متن : خیلی نباید زیاد استفاده شود و از متن های کوتاه برای مکمل بودن عکس و ویدیو می تواند اثر بخش باشد .
  4. اینفوگرافیک : بله اگر کاربردی باشد به دلیل ارائه اطلاعات در زمان کوتاه در برطرف کردن نیاز مخاطبان می تواند خیلی موثر باشد .
  5. پادکست صوتی : ابزار های مخصوص انتشار پادکست وجود دارد و می تواند به شما خیلی کمک کند اما در اینستاگرام هم می توان با ساختن قالب جذاب و کوتاه در جذب مخاطب عمل کند .

ابزار های انتشار محتوا اینستاگرام

به طور کلی 4 تا روش وجود دارد ریلز ، استوری ، پست (اسلایدی ، تکی ) ، لایو  این این 4 تا اهرم های رشد در اینستاگرام است و تمام نیازهای ما در دستیابی به مخاطب را فراهم می کنند  : 

  1. ریلز: در حال حاضر یکی از بهترین راه جذب مخاطب به صورت رایگان است کلی ویژگی و ابزار اینستاگرام در خدمتمون گذاشته که می تونیم استفاده کنیم و ویو و فالورهای پیج های خود را منفجر کنیم ، قالب( template ) های آماده ، ادیت ، موزیک ها ، افکت و ..... تنها دنیایی از ویژگی های ریل است .
  2. استوری : داستان 24 ساعته زندگی شما با کلی ویژگی ها و ابزارهایی برای ایجاد ارتباط صمیمی با مخاطب ، ایجاد نیاز درست و در نهایت به فروش شما کمک می کند .
  3. پست ( تکی ، اسلایدی ) : در اپدیت های الگوریتم اینستاگرام این گزینه برای رشد کمرنگ تر شده اما هنوز هم برای نشان دادن تخصص و اعتماد سازی همچنین محتوای آموزش بیس کاربرد دارد .
  4. لایو : افراد دوست دارند لایف استایل ، آموزش ، را در لحظه ببینند پس شما با برگزاری علاوه بر کسب اعتماد می توانید ارتباط محکم تری را هم با مخاطبانتان ایجاد کنید .

عوامل موثر رشد در اینستاگرام

می توان موارد متعددی را به کاربرد اما عوامل همچون تعامل حرفه ای ، پست گذاری در ساعات مناسب ، کپشن نویسی حرفه ای ، تدوین زیرساخت مناسب پیج ، کامنت مارکتینگ ، آنالیز رقبا ، ایجا ارتباط صمیمی با رقبا ، ایجاد روبط حرفه ای با همکاران ، دوری از انجام کارهای مصنوعی برای جلب توجه مخاطب و .... می تواند رشد شما را چندین برابر کند 

  1. ریلز: در حال حاضر یکی از بهترین راه جذب مخاطب به صورت رایگان است کلی ویژگی و ابزار اینستاگرام در خدمتمون گذاشته که می تونیم استفاده کنیم و ویو و فالورهای پیج های خود را منفجر کنیم ، قالب( template ) های آماده ، ادیت ، موزیک ها ، افکت و ..... تنها دنیایی از ویژگی های ریل است .
  2. استوری : داستان 24 ساعته زندگی شما با کلی ویژگی ها و ابزارهایی برای ایجاد ارتباط صمیمی با مخاطب ، ایجاد نیاز درست و در نهایت به فروش شما کمک می کند .
  3. پست ( تکی ، اسلایدی ) : در اپدیت های الگوریتم اینستاگرام این گزینه برای رشد کمرنگ تر شده اما هنوز هم برای نشان دادن تخصص و اعتماد سازی همچنین محتوای آموزش بیس کاربرد دارد .
  4. لایو : افراد دوست دارند لایف استایل ، آموزش ، را در لحظه ببینند پس شما با برگزاری علاوه بر کسب اعتماد می توانید ارتباط محکم تری را هم با مخاطبانتان ایجاد کنید .
زنبیل خرید